• Wpisów: 1415
  • Średnio co: 1 dzień
  • Ostatni wpis: 5 dni temu, 21:27
  • Licznik odwiedzin: 160 664 / 2361 dni
 
lalkazombie
 
Lalka Zombie: Heloł moje Zombiaki! :***

Skoro odebrałam kompa z naprawy, to opowiem co sie wydarzyło.

1) windows sie wysypał i musiałam oddać kompa na 2 tygodnie (mój informatyk jest obłożony pracą) i przenoszę sie stopniowo na linuxa :D

2) testowałam instagram. Samo zło. Insta jest miejscem dla ładnych zdjęć, wzajemnego słodzenia sobie, idealnego życia, ale to nie jest miejsce na brzydką prawdę. A taką zwykłam opisywać w swoim szyderczym stylu. Na czym zresztą nikt sie nie poznał. Szkoda strzępić ryj :D

3) zapuściłam się. Dobra świnia ze mnie. 60kg! Dosłownie. Nic to, wróciłam do diety, zobaczymy jak daleko zajdę. Są chętni do wspólnej diety?

4) Nie wiem czego chcę od życia. Szkoła mi mocno nie leży, głównie przez chaos. Wykładowcy i sekretariat potrafią zgubić dokumenty...
poza tym myślę o czymś bardziej twórczym, kreatywnym, artystycznym.

5) byłam u mojej Mistrzyni Ombre :D Ma nowe tonery. Pokusiłam się na zielony i niebieski. Trochę mnie chyba poniosło, bo wyglądam jak wata cukrowa xD

Podsumowując: wróciłam grubsza, ale pełna sił i ambicji, przesiadam się na linuxa, szukam nowej szkoły. No i szukam nowego miejsca do blogowania. Przetestuję blox.

Nie możesz dodać komentarza.
Tylko znajomi Lalka Zombie mogą komentować ten wpis.

  Wyświetlanie: od najstarszego | od najnowszego
  •  
     
    1) Jesteś za fajna na insta. Bez sarkazmu. Na tej apce przeważa obłuda, powierzchowność i to typowa wylęgarnia pustaków i atencyjnych kurew. Dla mnie jedna wielka patologia.
    4) Jak coś kreatywnego i twórczego to chyba ciężko będzie znaleźć odpowiednią szkołę, bardziej chyba jakieś kursy. Co jak co, ale taki mamy system. Zwłaszcza, że jak widać nawet dokumentów nie potrafią dopilnować co tu mówić o reszcie. xD
    5) Uwielbiam Twoje włosowe eksperymenty, pokazuj foty, ale już!
     
  •  
     
    taaak z tym instagramem to takie prawdziwe, wchodzisz na czyis profil i widzisz jakie ma niby idealne szczesliwe zycie, a np  znasz go w realu i zupelnie co innego. Albo jak ktos w internecie jest gwiazda, a w zyciu zwyczajnym czlowiekiem